Klienci Banku Spółdzielczego w Iławie mogą samodzielnie, szybko i bez wychodzenia z domu wypełnić wniosek 500+ oraz wniosek z programu Dobry Start.
Należy pamiętać, że składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej Bank nie pobierana żadnej opłaty, ani nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania.
Jak złożyć wniosek w bankowości internetowej EBO?
Aby wypełnić wniosek należy najpierw przygotować wszystkie dane osobowe swoje i osób zamieszkujących w gospodarstwie domowym, w tym dzieci (m.in. imię, nazwisko, PESEL, stan cywilny, nazwę Urzędu Skarbowego, w którym rozlicza się dana osoba). Część danych, którymi dysponuje Bank, zostanie zaczytanych w sposób automatyczny. Należy przygotować adres e-mail, na który wpłynie Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) będące Urzędowym Poświadczeniem Przedłożenia (UPP) wniosku.
W momencie kiedy wszystkie dane są już gotowe należy:
postępując zgodnie ze wskazaniami na ekranie.
Do wniosku można dołączyć załączniki, o ile są one wymagane.
Uzupełniony wniosek można pobrać i zapisać na komputerze tylko bezpośrednio po jego wypełnieniu. Po wysłaniu wniosku, trafi on do rządowego systemu emp@tia, a następnie do odpowiedniego organu w gminie, który będzie go procesował. Klient na wskazany we wniosku adres e-mail otrzyma Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP) będące Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru (UPO). Od tego momentu wszelkie pytania i obsługę wniosku przejmuje organ prowadzący w gminie (np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej).
Więcej szczegółów dotyczących dostępnych programów rządowych można uzyskać pod adresem:
https://www.gov.pl/web/rodzina
https://obywatel.gov.pl/zasilki-i-pomoc-finansowa/skorzystaj-z-programu-dobry-start
Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49 14-200 Iława, którego akta rejestrowe przechowywane są w sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000125924, NIP 744-00-03-029, REGON 000503706