Skip to main content

Polityka prywatności BS Iława mobile Junior

  1. Aplikacja mobilna BS Iława mobile Juniorr (Aplikacja) została przygotowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Iławie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży, w Polsce (NOVUM). Aplikacja przeznaczona jest do:
    1. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL, których przedstawicielem ustawowym jest posiadacz rachunku będący klientem Banku Spółdzielczego;
    2. obsługi rachunków, kart i nauki podstaw bankowości dla osób poniżej 13 roku życia, posiadających PESEL oraz dokument tożsamości, których przedstawicielem ustawowym jest klient Banku Spółdzielczego;
    3. obsługi Szkolnych Kas Oszczędzania również dla dzieci – uczniów szkół podstawowych, których przedstawiciel ustawowy nie jest Klientem Banku Spółdzielczego.
    4. d) Aplikacja umożliwia obsługę rachunków osobom, które ukończyły 13 rok życia – do czasu jej dezaktywowania przez przedstawiciela ustawowego.
  2. Pobranie aplikacji równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. W każdym momencie istnieje możliwość usunięcia aplikacji z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działanie innych aplikacji.
  3. Prawo do decydowania o korzystaniu z Aplikacji ma:
    1. przedstawiciel ustawowy będący posiadaczem rachunku,
    2. przedstawiciel ustawowy, który zawarł z Bankiem umowę o prowadzenie rachunku w imieniu dziecka – małoletniego posiadacza rachunku,
    3. w przypadku Szkolnych Kas Oszczędzania – nauczyciel – opiekun klasy

Dziecko jest jedynie użytkownikiem aplikacji.

  1. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
  2. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
    1. przechowuje nazwę i dane adresowe Banku świadczącego usługę za pomocą Aplikacji;
    2. przechowuje parametry Aplikacji wpisywane lub wskazane przez użytkownika w jej opcjach, takie jak nazwa użytkownika, wybrany wizerunek („avatar”), wybrany motyw kolorystyczny;
    3. komunikuje się z systemami Banku, w którym przedstawiciel ustawowy lub szkoła dziecka prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących, zapobiegających pozyskiwaniu i modyfikowaniu danych przez osoby nieuprawnione;
    4. uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
      • pamięci,
      • komunikacji sieciowej – pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
      • aparatu fotograficznego – na potrzeby skanowania kodu QR.
  3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
  4. W wyniku zalogowania się poprzez Aplikację Bank uzyskuje dostęp do danych dotyczących parametrów o których mowa w pkt. 5.b.
  5. Dane związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
  6. Brak zgody na niniejszą Politykę winien skutkować niezwłocznym odinstalowaniem Aplikacji z urządzenia mobilnego bądź nieinstalowaniem jej w pierwszej kolejności.
    NOVUM zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie naszbankjunior.app/polityka-prywatnosci

K O M U N I K A T
dla osób korzystających z Bankowości Internetowej

Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie informuje, iż w trosce o wygodę naszych Klientów oraz dążąc do zapewnienia dostępu do stale rozszerzającej się oferty produktów i usług, Bank Spółdzielczy w Iławie wprowadza nowy system informatyczny. W ślad za tym zmieni się również System Bankowości Internetowej oraz Bankowość Mobilna.

Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie to jeszcze większa wygoda obsługi, oszczędność czasu.

To co niezmienne - to jak zawsze najwyższy poziom bezpieczeństwa.

W związku z powyższym pragniemy poinformować, że główne prace techniczne w tym zakresie będą prowadzone w dniach od 14.06.2024 r. do 16.06.2024 r. , co oznacza, że wykonywanie operacji w obecnym systemie będzie możliwe do 14.06.2024r.

Przelewy złożone z przyszłą datą (tj. z datą realizacji po dniu 14.06.2024r.) nie zostaną przeniesione do nowego Systemu Bankowości Internetowej (nie dotyczy to zleceń stałych).

Dotychczasowy system będzie dostępny jeszcze przez 3 miesiące, jednak tylko w zakresie wglądu do historii operacji na rachunku. Historia rachunku nie będzie widoczna w nowym systemie, będzie również możliwa do uzyskania w placówkach Banku w formie papierowej.

Aktualne informacje będą w tym zakresie udostępniane na naszej stronie internetowej www.bankbsilawa.pl

Zachęcamy do śledzenia aktualności.

W przypadku jakichkolwiek pytań i wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z wyrazami szacunku,
Zarząd Banku Spółdzielczego w Iławie

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Iławie z siedzibą w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49 14-200 Iława, którego akta rejestrowe przechowywane są w sądzie Rejonowym w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisany do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000125924, NIP 744-00-03-029, REGON 000503706